Je hebt een HR vraagstuk of een probleem op HR gebied, en je zoekt naar een goede oplossing. Je neemt contact op met Werkassist via de website of per telefoon.
Stap 2 | Op zoek naar een passende oplossing
Werkassist inventariseert welke HR behoefte jij als bedrijf hebt. Wij komen graag bij je langs om dit vraagstuk te bespreken en samen op zoek te gaan naar een passende oplossing.
Stap 3 | De juiste HR professional
Werkassist gaat zo snel mogelijk op zoek naar de juiste HR professional die hierbij kan helpen. Vol enthousiasme gaat onze HR collega bij jullie aan de slag met het HR vraagstuk.
Je hebt een HR professional nodig, om wat voor reden dan ook. Je neemt contact op met Werkassist via de website of per telefoon.
Stap 2 | Wij komen langs
Werkassist komt graag bij je langs om te bespreken wat voor persoon en HR professional jullie nodig hebben. Ook bespreken we het gewenste profiel en de voorwaarden.
Stap 3 | Op zoek naar kandidaten
Op basis van het gewenste profiel gaan we voor jullie op zoek binnen ons brede netwerk aan HR professionals.
Stap 4 | Voorstellen
Zodra wij denken een geschikte HR professional gevonden te hebben, willen wij hem/haar aan jouw organisatie persoonlijk voorstellen.
Stap 5 | Akkoord? Aan de slag!
Onze HR professional gaat bij jullie aan de slag. De opdracht (interim of vast) leggen we vast in een overeenkomst, zodat het voor alle partijen helder is wat er kan worden verwacht.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.