Wanneer u zit met een HR-vraagstuk en opzoek bent naar gedegen HR-advies, dan kunt u contact opnemen met Werkassist via de website of per telefoon.
Stap 2 | Op zoek naar een passende oplossing
Werkassist gaat vervolgens inventariseren met welk HR-vraagstuk of probleem u zit. Wij komen graag bij u langs om dit vraagstuk te bespreken en samen op zoek te gaan naar een passende oplossing.
Stap 3 | De juiste HR-professional
Wanneer het HR-probleem in kaart is gebracht gaat Werkassist opzoek naar een geschikte HR-professional. Vol enthousiasme gaat onze HR collega aan de slag om uw HR-vraagstuk op te lossen.
U heeft een HR-vacature openstaan en bent dringend opzoek naar een HR-professional. Om tot een oplossing te komen kunt u contact opnemen met Werkassist via de website of per telefoon.
Stap 2 | Wij komen langs
Werkassist komt graag bij u langs om te bespreken wat voor een HR-professional u in gedachten heeft om de HR-vacature te vervullen. Wij kijken dan naar het gewenste profiel en voorwaarden.
Stap 3 | Op zoek naar kandidaten
Na een duidelijke inventarisatie gaan wij binnen ons brede netwerk opzoek naar HR-professionals.
Stap 4 | Voorstellen
Wanneer wij denken een geschikte HR-professional te hebben gevonden, stellen wij hem of haar graag persoonlijk aan u voor.
Stap 5 | Akkoord? Aan de slag!
Wanneer beide partijen akkoord zijn gaat onze HR-professional bij u aan de slag. De HR opdracht (interim of vast) leggen we vast in een overeenkomst, zodat het voor alle partijen helder is wat er kan worden verwacht.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.