Wij zijn op zoek naar een bevlogen, kritische en ondernemende HR Medewerker die bij onze klanten de HR administratie gaat uitvoeren en kan verbeteren. Tijdens jouw interim- opdrachten kom je bij verschillende bedrijven en kun jij de opdrachtgever ondersteunen op het gebied van HR administratieve processen, maar vooral ook motiveren om de administratie anders en nóg beter te doen!
Een aantal van jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden gaan zijn:
Het zou helemaal top zijn als jij jezelf herkent in het volgende:
Werkassist heeft behoefte aan collega’s die bevlogen zijn, klant- en resultaatgericht, en iemand die veel waarde hecht aan kwaliteit, collegialiteit en samenwerking. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je onze “Dat Werkt Beter” belofte goed tot uitvoering kan brengen. Wij zijn dé duurzame en betrouwbare HR partner voor het MKB. Kun jij je daarin goed vinden? Dan willen wij je graag beter leren kennen!
Klinkt dit goed? Wij staan altijd open voor een kennismakingsgesprek. Stuur jouw CV met motivatie naar Floris de Block: f.deblock@werkassist.nl. Wil je meer informatie? Dan kun je hem gerust bellen of appen op: 06-11247549. Hopelijk tot snel!